برگزاری دوره تربیت مربی حفظ ترتیبی خردسالان
کد خبر: 3447215
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
توسط جامعه‎القرآن صورت گرفت؛

برگزاری دوره تربیت مربی حفظ ترتیبی خردسالان

گروه فعالیت‎های قرآنی: دوره تخصصی تربیت مربی حفظ ترتیبی خردسالان در جامعه‎القرآن الکریم و اهل البیت(ع) در حال برگزاری است.

حجت‎الاسلام والمسلمین نجفی در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: از جمله برنامه‎های اخیر جامعه‎القرآن الکریم و اهل بیت(ع) که در عرصه آموزشی انجام شده است می‎توان به برگزاری دوره تربیت مربی حفظ ترتیبی خردسالان در سازمان مرکزی اشاره کرد.
وی افزود: در این دوره آموزشی ۵ روزه که از تاریخ ۱۶ تا لغایت ۲۰ آبان برگزار می ‏شود شرکت کنندگانی از شعبه‎های رودسر، آبادان، ایوانکی، زاغه لرستان، دزفول، دودج ، سفیددشت، آذربایجان غربی، ایذه ، یزد ولیعصر، خمین،عظیمیه ،الشتر، اردبیل ، زابل، کرمان ، تبریز یاخچیان، ماهشهر ، بیضاء قزوین، اردبیل 2،،کمالشهر، دامغان ،همـدان ، قـزوین ،نـوشهر ،بیرجند ،سـر قلـعـه ،آبدانان ،رامهرمز میامی و قم حضـور دارند.
مدیر آموزش واحد برادران جامعه‎القرآن و اهل البیت(ع) تصریح کرد: در این دوره سرکارخانم باقری مباحث اصـول تخصصی کلاسداری حفظ و آموزش اشارات جزء ۳۰و کلاس ارائه طرح درس و توضیح آیین نامه آموزشی را برگزار می‎کند.
وی خاطرنشان کرد: سرکار خانم جواهریان کلاس آموزش مفاهیم و آموزش بهار را تدریس می‏کند و همچنین  کارگاه عملی روش مفاهیم سور بهار را به همراه خانم باقری برگزار می‎کند.
نجفی بیان کرد: همچنین در این دوره جایگاه ترتیل در قرآن توسط خانم بنی فاطمی و دین فطری توسط استاد حسین زاده و تجوید توسط خانم ابوالفضلی تدریس می‎شود؛ در این دوره حجت‎الاسلام و المسلمین محمد مهدی طباطبایی کلاس آیات کاربردی در قرآن و تدریس عمل به قرآن  و حجت‎الاسلام والمسلمین محمد حسین طباطبایی اخلاق مربیگری را تدریس می‎کنند.
وی گفت: در این دوره آموزشی با توجه به لزوم آگاهی مربیان جهت ارتباط موثر با قرآن آموزان استاد جعفر آرشید به ارائه مباحث روانشناسی کودک ونوجوان می‎پردازند.

captcha