برگزاری دوره کارشناسی ارشد علوم قرآنی در جامعةلقرآن
کد خبر: 3475679
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

برگزاری دوره کارشناسی ارشد علوم قرآنی در جامعةلقرآن

گروه اجتماعی: دوره کارشناسی ارشد علوم قرآنی مراکز آموزش عالی، در جامعه‎القرآن الکریم و اهل البیت(ع) قم برگزار می ‌شود.

حجت‎الاسلام والمسلمین نجفی، معاون آموزش جامعه‎القرآن الکریم و اهل البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: برنامه‎های جامعة‏ القرآن الکریم در بخش‎های فرهنگی و آموزشی در سطح کشور برگزار می‎شود.
وی افزود: از جمله برنامه‎های این مرکز قرآنی می‎توان به برگزاری دوره آموزشی فشرده ۱۰ روزه کارشناسی‌ارشد علوم قرآن و حدیث اردیبهشت ماه ۹۵ در مؤسسه اشاره کرد.
معاون آموزش جامعه‎القرآن الکریم و اهل البیت(ع) تصریح کرد: موسسه جامعه القران الکریم در راستای آموزش منابع کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث به کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد (اعم از حافظان قرآن کریم و دانشجویان علاقمند)، اقدام به برگزاری دوره‎های آموزشی فشرده آمادگی کارشناسی ارشد در این رشته نموده است.
وی گفت: این دوره در اردیبهشت ماه ۹۵ و در ساختمان موسسه جامعه القرآن الکریم، برگزار می‎شود؛ در این دوره آموزش دروس تخصصی عربی، حدیث ، اتقان ، تفسیر ۱۲ سوره قرآن ، البیان و اسباب نزول،تاریخ قرآن و تاریخ تفسیر، همراه با تست و رفع اشکال ، با حضور اساتید مجرب انجام می‎شود.
نجفی تصریح کرد: مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان بهمن ماه است و داوطلبان می‎توانند با ارسال فرم ثبت نام و فیش واریزی به ایمیل کارشناسی ارشد، ame.arshad@gmail.com در این دوره ثبت نام کنند.
یادآوری می‌شود که فرم ثبت نام در سایت جامعه القرآن الکریم mjq.ir موجود است و علاقه‌مندان می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۸۳۱۹۰۰ – ۰۲۵ (داخلی ۳۲۷) تماس بگیرند.

captcha