برگزاری ۴۰۰ گفتمان دینی دانش‌‌آموزی و دانشجویی در ایلام
کد خبر: 3481982
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
حجت‌الاسلام فتاحی خبر داد:

برگزاری ۴۰۰ گفتمان دینی دانش‌‌آموزی و دانشجویی در ایلام

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ گفتمان دینی برای دانش‌آموزان و دانشجویان این استان به منظور تقویت بنیه دینی آنان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست شورای فرهنگ عمومی استان برگزاری ۳۰ کارگاه در حوزه اعتیاد، ۴۰۰ گفتمان دانش‌آموزی و دانشجویی، تقویت و ساماندهی تشکل‌های دینی مردمی و هیئت‌های مذهبی را از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد فرهنگی در سال ۹۴ برشمرد.
وی افزود: حمایت از تولیدات فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی، حمایت از ۲۰ مؤلف حوزه دینی و پایان نامه‌های دانشجویی، تقویت ۳۰۰ خانه قرآن و محافل قرآنی با هزینه ۸۰۰ میلیون ریال از فعالیت‌های صورت گرفته تبلیغات اسلامی استان به منظور بسط و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در استان بوده است.
فتاحی یادآور شد: این نهاد فرهنگی، امسال برنامه‌های خود را در سه حوزه قرآن، فرهنگ و آموزش و پژوهش اجرایی کرد و یک هزار نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان نیز طی این مدت آموزش‌های قرآنی و عقیدتی را فرا گرفته‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه طی سال جاری ۳۶ هزار نفر روز تبلیغ توسط مبلغان و روحانیان اعزامی و مستقر در استان صورت گرفته تصریح کرد: تعداد روحانیان مستقر در استان سال گذشته تنها هفت نفر بود که با تمهیدات اندیشیده شده این تعداد امسال به ۳۴ نفر افزایش یافته است.
captcha