شركت حافظان مؤسسه قرآنی نور ولایت اهواز در دوره‌‌های آموزشی تخصصی
کد خبر: 3485407
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

شركت حافظان مؤسسه قرآنی نور ولایت اهواز در دوره‌‌های آموزشی تخصصی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدير مؤسسه قرآنی نور ولایت اهواز از برگزاري دوره‌های آموزشي حفظ تخصصي براي قرآن‌آموزان خبر داد و گفت: امسال دانش‌آموزان در رشته‌های صوت و لحن و تفسیر و حدیث آموزش می بينند.

نرگس سالمی، مدير مؤسسه قرآنی نور ولایت اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اينكه برنامه‌هاي متعدد قرآني در قالب دوره‌هاي آموزشي و تخصصي برگزار خواهد شد، گفت: دوره‌هاي آموزشي اين مؤسسه قرآنی با هدف تحت پوشش قرار دادن جامعه به صورت مداوم برگزار مي‌شود.

وی اظهار كرد: در اين موسسه دوره‌هاي آموزشي حفظ تخصصي براي قرآن‌آموزان برگزار شده است و دانش آموزان متعددي تربيت شده‌اند كه امسال در رشته‌های صوت و لحن و تفسیر و حدیث آموزش مي بينند.

سالمی به بهره‌مندي از منابع آموزشي در اين دوره اشاره كرد و گفت: منابع درسی از کتاب‌های محسن آشورخانی و محسنی تهیه شده‌اند.

مدير مؤسسه قرآنی نور ولایت اهواز با بیان اینکه سال 94 شاهد رضایتمندي اولیاء قرآن‌آموزان بوده است، گفت: ارتباط نزديكي بين قرآن‌آموزان و والدين برقرار شده است.

سالمي همچنين به وجود برخي مشكلات مالي اشاره كرد و گفت: خوشبختانه منابع مالی قدردانی از مربیان به شهر مقدس مشهد درقالب تقدير از فعاليت آنان فراهم شده است.

captcha