ارایه مشاوره قرآنی از سوی موسسه جامعه القرآن در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3497849
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

ارایه مشاوره قرآنی از سوی موسسه جامعه القرآن در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناسان حفظ و قرائت قرآن کریم با حضور در غرفه جامعه‎القرآن الکریم در نمایشگاه جانبی سی ‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به علاقه‌مندان خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، جامعه القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با حضور در نمایشگاه جانبی سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بازدیدکنندگان را با خدمات و فعالیت‌هایش در سراسر کشور، بیشتر آشنا می‌کند.
در این غرفه در کنار حضور کارشناسان مذهبی، حفظ و قرائت به منظور راهنمایی علاقه‌مندان برای ورود به این عرصه، محصولات سمعی و بصری با بهترین و جدیدترین تلاوت با صدای حفاظ و قراء این مؤسسه نیز عرضه می‌شود.
همچنین کلیپی از مجموعه فعالیت‌های این مرکز که با بیش از ۸۰۰ شعبه در سراسر کشور به قرآنیان خدمت‌رسانی می‌کند و حضور حافظ جامعةالقرآن الکریم در مسابقات کشوری و خارج از کشور به سمع و نظر حاضران در غرفه می‌رسد.
مترجم‌هایی از حفاظ این مؤسسه مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی برای راهنمایی میهمانان و متسابقان مدعو از سایر کشورها در غرفه حضور مستمر دارند. در کنار آن نیز بروشور و تراکت و مشاوره قرآنی به علاقه‌مندن برای حضور در دروه حفظ تخصصی یک و دوساله ارائه می‌شود.
بنا بر این گزارش، عرضه کتاب‌های ترجمه شده به زبان‌های عری و انگلیسی و ۲۰۰ عنوان محصول مکتوب جامعةالقرآن به همراه رونمایی از جدیدترین کلیپ و فیلم از نوجوان و جوانان حافظ کل مؤسه و اناشید جدید مؤسسه از دیگر خدمات این غرفه است.
همچنین آخرین شماره از ماهنامه نسیم وحی(۸۳) و تبلیغ کانال تلگرام این مؤسسه به نشانی @jqk_ir از دیگر فعالیت‌های قابل ذکر است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر دوره‌های این مؤسسه می‌توانند با شماره‌های ۷۷۵۰۹۴۶۲-۷۷۶۳۱۲۳۳-۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس بگیرند.
گفتنی است، سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای قرآن‌ دوستان است.
captcha