۱۵۰ حافظ کل؛ نتیجه فعالیت موسسه جامعة‌القرآن استان زنجان
کد خبر: 3511579
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
خدیری خبر داد:

۱۵۰ حافظ کل؛ نتیجه فعالیت موسسه جامعة‌القرآن استان زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول موسسه جامعة‌القرآن زنجان گفت: ۱۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم و نزدیک به ۴۰۰ نفر حافظ ۱ تا ۳۰ جزء قرآن حاصل بخشی از فعالیت این مؤسسه قرآنی در استان است.

مهری خدیری، مسئول موسسه جامعةالقرآن زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، ضمن معرفی و ارائه گزارش عملکرد این مجموعه قرآنی، اظهار کرد: در حال حاضر این مؤسسه بیش از ۸۰۰ شعبه در داخل کشور و ۵۰ شعبه در تعدادی از کشورهای اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳ هزار نفر در کلاس‌های قرآنی مؤسسه جامعة‌القرآن زنجان شرکت دارند، تصریح کرد: این تعداد در تابستان به ۲ برابر میرسد و ۱۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم و نزدیک به ۴۰۰ نفر حافظ ۱ تا ۳۰ جزء قرآن حاصل بخشی از فعالیت این مؤسسه قرآنی در استان است.

خدیری با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰ نفر در موسسه قرآنی جامعه‌القرآن اشتغال دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم استان اعتماد خوبی به موسسه جامعه القرآن دارند و با یاری مردم توانستیم قدم‌های بزرگی در جهت ترویج و آموزش این کتاب آسمانی برداریم.

مسئول موسسه جامعة‌القرآن زنجان از بهره‌برداری ساختمان مرکزی این موسسه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این ساختمان تا امروز با صرف سرمایه ۱ میلیارد تومانی ۶۰ درصد از نظر فیزیکی پیشرفت داشته است که با توجه به برآورد های انجام شده ۵۰۰ میلیون تومان دیگر برای اتمام پروژه نیاز است.

captcha