تازه‎های نشر جامعه‎القرآن کریم وارد بازار نشر شد
کد خبر: 3512774
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

تازه‎های نشر جامعه‎القرآن کریم وارد بازار نشر شد

گروه اجتماعی: آخرین آثار منتشره توسط موسسه قرآنی جامعه‎القرآن کریم در زمینه‎های مختلف عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، کتاب «۱۴۲ قصه از قرآن» یکی از تازه‎های نشر یافته انتشارات موسسه جامعه‎القرآن است که به قلم محمد غفارنيا، منتشر شده است.
کتاب «آداب شکلاتي» ، کتاب بعدی منتشر شده این موسسه است که در آن به کسب مهارت ارتباط با ديگران و بهينه‌سازي رفتارهاي اجتماعي، اهميت فراواني در ارتباطات جمعي پرداخته شده است؛ این کتاب به قلم مژگان ميرمحمدصادقي در کتاب «آداب شکلاتي» به بخش مهمي از اين مهارت‌ها پرداخته است.
سومین تازه‎های نشر کتاب میهمانی خدا است که به آموزش احکام ماه رمضان در قالب بيست سؤال به نوجوانان میپردازد. اين کتاب تأليف فهيمه زاهدي زرنق است که با بياني ساده و روان، احکام ماه خدا را براي کساني که به سن تکليف میرسند، بيان داشته است.
این سه کتاب توسط  انتشارات جامعه القرآن منتشر شده است وعلاقمندان می‎توانند برای تهیه آن با تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۶۸۸۲و یا با ۰۹۱۲۱۵۱۷۹۶۹تماس حاصل نمایند.
همچنین نرم‌افزار «حديث ولايت»، نرم‌افزار ويژه‌اي است که بيانات مقام معظم رهبري را جمع‌آوری کرده است؛ در این نرم افزار مطالبی چون نمايش متن كامل بيانات، سخنرانی‌ها، خطبه‌‌ها، مصاحبه‌‌ها و ديدارهاي مقام معظم رهبري از آبان ۱۳۵۷ تا پايان آذر ۱۳۹۴٫  متن كامل مكتوبات، پيام‌ها، نامه‌‌ها، پاسخ‌‌ها، تقديرها، دستخط‌ها و يادداشت‌‌ها، ابلاغ‌‌ها، انتصاب‌‌ها، موافقت‌‌نامه‌‌ها و حكم‌‌هاي معظم‌له از آبان ۱۳۵۹ تا پايان آذر ۱۳۹۴٫  متن قرآن كريم به همراه ترجمه و برخي امکانات و قابليت‌ها، جستجو به روش‌هاي گوناگون در الفاظ و عبارات متون برنامه و آيات قرآن کريم و  امكان انتخاب فهرست درختي و گزينشي به همراه قابليت تطبيق دوسويه متن و فهرست ارایه شده است.

captcha