طرح گفتمان دینی از مؤثرترین شیوه‌های تبلیغ دین در جامعه است
کد خبر: 3524017
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

طرح گفتمان دینی از مؤثرترین شیوه‌های تبلیغ دین در جامعه است

گروه اجتماعی: کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: طرح گفتمان دینی یکی از مناسب‌ترین و مؤثرترین شیوه‌های تبلیغ دین و آموزه‌های دینی میان آحاد جامعه به‌‌ویژه قشر جوان و نوجوان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، فرح طالعی، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد 30 مردادماه در کارگاه آموزشی مهارت‌های گفتمانی ویژه اساتید گفتمان‌های دینی در استان اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اساتید گفتمان‌های دینی از ضروریات پویایی این طرح است.
وی با اشاره به شرکت ۷۰ نفر از اساتید گفتمان‌های دینی استان در این کارکاه آموزشی گفت: از مجموع شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی ۲۸ نفر از اساتید خانم بوده‌اند. 
طالعی افزود: این کارگاه آموزشی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی از اساتید حوزه‌های علمیه قم در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: طرح گفتمان دینی یکی از مناسب ترین و موثرترین شیوه‌های تبلیغ دین و آموزه‌های دینی در بین آحاد جامعه به‌ ویژه قشر جوان و نوجوان است که با توجه به مدل برگزاری آن و ایجاد فرصت مناسب برای بیان سوالات و شبهات فکری مخاطبان می‌تواند زمینه لازم را برای رشد و تعالی دینی و علمی شرکت کنندگان در جلسات گفتمان فراهم نماید.
captcha