نشست کتاب‌خوان ویژه «ازدواج و خانواده» در یزد برگزار شد
کد خبر: 3527158
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

نشست کتاب‌خوان ویژه «ازدواج و خانواده» در یزد برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست کتاب‌خوان ویژه «ازدواج و خانواده» با حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، نشست کتاب‌خوان ویژه «ازدواج و خانواده» به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد و با حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی 11 شهریورماه در یزد برگزار شد.
در این نشست که با حضور رقیه دوست فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، سیدعلی میرنژاد شهردار حمیدیا و علیرضا جلالی، معاون اداری مالی فرمانداری یزد برگزار شد، 7 تن از کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی یزد به معرفی کتاب‌های برگزیده خود در حوزه خانواده و ازدواج پرداختند.
در ابتدای نشست، غلامرضا عباسی، از اعضای فعال کتابخانه‌های شهرستان یزد کتاب «زن و شوهر»  نوشته محمدعلی صفری را معرفی کرد.
شیردل شیروانی، عضو فعال کتابخانه‌های عمومی یزد نیز به معرفی کتاب «گلبرگ زندگی» نوشته حجت‌الاسلام حسین دهنوی پرداخت.
«فرهنگ تفاهم و ازدواج» نوشته لیندا آدامز، اثر دیگری بود که توسط معلم روشندل یزدی، زهرا رضایی به حاضران معرفی شد.
چهارمین ارائه دهنده کتاب در این نشست، فرامرز آقابیگی کتابدار کتابخانه عمومی جوادی یزد بود که کتاب«ازدواج سنجیده: نوشته جودیت ویورست را معرفی کرد.
زهره صادقیان پژوهشگر و عضو فعال کتابخانه نیز کتاب «راز کامیابی در زناشویی» اثر جمشید خدادادی را ارائه کرد.
کتاب «خانواده» شامل مجموعه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع خانواده، اثر دیگری بود که توسط زهرا شادکام، دانشجو و فعال فرهنگی به حاضران در جلسه معرفی شد.
صفرعلی شفائی، از شاعران یزدی نیز به عنوان آخرین ارائه کننده، «کلیات سعدی» را به عنوان یکی از آثار پند‌آموز و حکمت‌آمیز  ادبیات کهن، به حاضران معرفی کرد.
رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در بخش پایانی نشست کتاب‌خوان ویژه «ازدواج و خانواده»  از تلاش‌های یک‌ساله همکاران خود و دست‌اندرکاران برگزاری نشست کتاب‌خوان در استان تشکر کرد و این نشست‌ها را حرکتی در راستای معرفی کتاب‌های مفید و تأثیرگذار به اقشار مختلف جامعه ارزیابی کرد.
در پایان نشست کتاب‌خوان ازدواج و خانواده، جشن تولد یک سالگی طرح کتاب‌خوان در استان یزد برگزار و از ارائه دهندگان معرفی کتاب در این نشست با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
captcha