کمبود اعتبار؛ علت عدم پرداخت رهن و اجاره جامعةالقرآن دهدشت
کد خبر: 3533495
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

کمبود اعتبار؛ علت عدم پرداخت رهن و اجاره جامعةالقرآن دهدشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت با اشاره به اینکه حدود سه ماه است که اجاره مکان و رهن کامل جامعةالقرآن را پرداخت نکرده‌ایم، علت این مسئله را کمبود اعتبار برشمرد و گفت: حتی بخشی از اجاره سال قبل نیز پرداخت نشده است.

حجت‌الاسلام سیدعبدالوهاب اسلام‌پی، مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه این جامعةالقرآن از سال 94 راه‌اندازی شده، تعداد قرآن‌آموزان را 56 نفر آقا عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این آقایان در رده سنی 10 تا 14 سال هستند، علت عدم راه‌انداری بخش بزرگسالان را فقدان استقبال به خاطر شرایط اشتغال و نبود بودجه اعلام کرد.
این مدرس و حافظ قرآن با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون تنها دو حافظ کل تربیت کردیم، تعداد دیگر حافظان را 25 نفر ذکر کرد.
حجت‌الاسلام اسلام‌پی حفظ، روخوانی، روانخوانی اذان، دعاخوانی، صوت و لحن، تفسیر و مفاهیم را از جمله کلاس‌های در حال برگزاری این جامعه‌القرآن بیان کرد و یادآور شد: راه‌اندازی مجتمع جامعه‌القرآن خردسالان، برادران و خواهران از برنامه‌های پیش‌رو در صورت تامین اعتبار است.
توان پرداخت دستمزد 180 هزار تومانی یکی از اساتید را نداریم
وی با اشاره به اینکه حدود سه ماه است که اجاره مکان و رهن کامل جامعه‌القرآن را پرداخت نکرده‌ایم، علت این مسئله را کمبود اعتبار برشمرد و ابراز کرد: حتی بخشی از اجاره سال قبل نیز پرداخت نشده، ضمن اینکه توان پرداخت دستمزد 180 هزار تومانی یکی از اساتید را نداریم.
نبود خیر قرآنی در دهدشت
مدیر جامعه‌القرآن برادران دهدشت در ادامه با اشاره به اینکه هزینه تشویق، اهدای هدیه و اردو برای کارآموزان قرآن را نداریم، علت این امر را نبود خیر به‌خصوص خیر قرآنی در این شهر دانست و خواستار توجه مسئولین از نظر مالی و معنوی مانند بازدید از جامعه‌القرآن، اعطای دلگرمی و تشویق شد.
ایجاد فضای قرآنی؛ از اهداف جامعةالقرآن
حجت‌الاسلام اسلام‌پی هدف این جامعه‌القرآن را ایجاد فضای قرآنی و عمل به فرمایشات قرآن خواند و عنوان کرد: از آنجایی که دهدشت شهر قرآن خیز به‌خصوص در بخش حفظ و قرائت است، می‌طلبد متولیان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
captcha