نماز ظهر عاشورا در زنجان مستندسازی می‌شود
کد خبر: 3538337
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
حیدری:

نماز ظهر عاشورا در زنجان مستندسازی می‌شود

گروه ادب و هنر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت:‌ با همکاری عکاسان هنرمند نماز ظهر عاشورا در زنجان مستندسازی می‌شود.

ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد:‌ با همکاری عکاسان هنرمند، نماز ظهر عاشورا در زنجان مستندسازی و در همین راستا نمایشگاهی با هماهنگی و ساماندهی 20 هنرمند عکاس برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این طرح 28 مهر ماه است، تصریح کرد: عکاسانی که در این طرح شرکت کرده‌اند تا 28 مهرماه فرصت دارند آثار خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان تحویل دهند که پس از پایان مهلت ارسال آثار، نمایشگاه عکس موضوعی در این زمینه برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه «باز این چه شورش است» در زنجان

حیدری در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه «باز این چه شورش است» در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان، تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز آغاز به کار می‌کند که محوریت آثار این نمایشگاه صیانت از حقوق شهروندی و خانواده در قالب 30 اثر از آثار سید نیلوفر محمودیان است.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه نمایشگاه ساعت 17 عصر برگزار می‌شود، تاکید کرد: ساعات بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 عصر تا 20 و 30 به غیر از روزهای تعطیل است.

captcha