برگزاری گفتمان دینی «امر به معروف و نهی از منکر» در بهمئی
کد خبر: 3538661
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

برگزاری گفتمان دینی «امر به معروف و نهی از منکر» در بهمئی

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی بهمئی از برگزاری گفتمان دینی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در هنرستان دخترانه بنت‌الهدی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام محمدمهدی ویسی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات شهرستان بهمئی امروز، 27 مهرماه در گفتمان دینی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در هنرستان دخترانه بنت‌الهدی، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از عناصر اصلی نهضت حسینی(ع) است و در این زمینه بسیج می‌تواند پرچمدار باشد.
وی افزود: در سیاست‌های دولت اسلامی راه‌های تسهیل امر به معروف باید لحاظ شود و دعوت عملی به امر به معروف و نهی از منکر یک امر ضروری است و در این زمینه پایگاه‌های بسیج، هیئت امنای مساجد و افراد صاحب نفوذ نقش مهمی دارند.
رئیس تبلیغات اسلامی بهمئی با ذکر این نکته که امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سیاست در ادبیات رایج ما نامانوس است، اضافه کرد: حوزه سیاست عمده‌ترین حوزه‌ای است که این فریضه در آن واجب شده است، آیات فراوانی در قرآن کریم به مسائل جنگ، دشمن و نفاق پرداخته است.
حجت‌الاسلام ویسی‌نژاد با اشاره به آیه ۷۱ سوره توبه، بیان کرد: در این آیه درگیری جبهه ایمان با جبهه نفاق را توضیح می‌دهد و از مؤمنان به‌عنوان افرادی که امر به معروف و نهی از منکرمی‌کنند، یاد می‌شود.
captcha