گفتمان دینی «نفوذ جریان‌های منحرف بین جوانان» در باشت برگزار شد
کد خبر: 3539600
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

گفتمان دینی «نفوذ جریان‌های منحرف بین جوانان» در باشت برگزار شد

گروه اجتماعی: با همکاری اداره آموزش و پرورش باشت هفدهمین گفتمان دینی با موضوع نفوذ جریان‌های منحرف بین جوانان در مدرسه دکتر حسابی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام جمال زاده، روحانی فعال شهرستان باشت امروز، یکم آبان‌ماه در مدرسه دکترحسابی این شهرستان اظهار کرد: دلایل گرایش جوانان به مکاتب و عرفان‌های نوظهور استفاده از روش‌های سهل و عامه‌پسند است.
وی در ادامه افزود: رهبران این گروه‌ها ضمن استفاده از سخنان و رفتارهای فریبنده و ایجاد تنوع، انسان را در مسیر فلسفه، آرامش مصنوعی و نوعی حالت توهم تکامل قرار می‌دهند.
این روحانی فعال بیان کرد: استکبار با پخش جنایات جریان‌های تکفیری از شبکه‌های ماهواره‌ای، چهره‌ای زشت و خشن از اسلام به نمایش گذاشته‌ و مخدوش کرده‌اند، ضمن اینکه چهره اسلام از بزرگ‌ترین خیانت‌های جریان‌های تکفیری است.
جمال‌زاده با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اصلی دشمنان در راستای مقابله با اسلام ناب محمدی، طرح و گسترش آیین‌های انحرافی و مکاتب ضاله است، تصریح کرد: باید مردم و جوانان با شناخت صحیح اسلام ناب محمدی، خود را در برابر نفوذ و تأثیرگذاری این آیین‌های انحرافی بیمه کنند.

captcha