هیئت‌های مذهبی؛ ظرفیتی بزرگ برای ترویج ارزش‌های دینی
کد خبر: 3539679
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

هیئت‌های مذهبی؛ ظرفیتی بزرگ برای ترویج ارزش‌های دینی

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج حمایت از هیئت‌های مذهبی فعال در سطح شهرستان را ضروری دانست و گفت: هیئت‎های مذهبی ظرفیتی بزرگ برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی، ترویج و نشر ارزش‎های دینی، همگرایی عمومی و اتحاد ملی هستند.

حجت الاسلام محمدرضا معینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی شهرستان کرج از هیئت‌های مذهبی فعال این شهرستان حمایت می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه هیئت های مذهبی نقش اثرگذاری در روند تحول فرهنگی جامعه ایفا می‌کنند، افزود: هیئت‌های مذهبی فعال در هدایت اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان نقش غیرقابل انکاری دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج با تاکید بر محتوابخشی به مراسم مذهبی تصریح کرد: همانطور که هیئت‌ها در راستای نهادینه کردن بیش از پیش ادعیه و زیارات تلاش می‌کنند محتوا و مفاهیم فرازهای دعا را مد نظر داشته باشند.
این مسئول ضمن تقدیر از فعالان هیئت های مذهبی شهرستان کرج، ابرازکرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش‌های فعالان این عرصه روز به روز شاهد غنای فرهنگی برنامه‌های این هیئات باشیم.
معینی در پایان به برگزاری گفتمان‌های دینی و عاشورایی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نسل جوان از برگزاری این گفتمان ها استقبال می‌کنند.
captcha