7500 نفر در طرح گفتمان‌های دینی کرمانشاه شرکت کردند
کد خبر: 3541015
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

7500 نفر در طرح گفتمان‌های دینی کرمانشاه شرکت کردند

گروه اجتماعی: دبیر گفتمان‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در 6 ماه نخست سال 95 بیش از 7500 نفر در 110 گفتمان دینی در استان کرمانشاه شرکت کردند.

سیروس امیری، دبیر گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: در 6 ماه نخست سالجاری بیش از 7500 نفر در جلسات گفتمان‌های دینی مدارس، مساجد، کانون‌های فرهنگی، حسینیه‌ها وسایر مراکز فرهنگی ـ آموزشی در استان کرمانشاه شرکت کردند. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایش و رشد 2 درصدی برخوردار بوده است.
امیری تصریح کرد: عناوین و موضوعات گفتمان‌های برگزار شده متناسب با نیازها، مسائل و مشکلات اجتماعی جوانان و سایر اقشار جامعه در استان برنامه‌ریزی شده است.
دبیر گفتمان‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: تعداد 40 گفتمان ویژه مدارس و تعداد 70 گفتمان در مساجد، کانون‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی برگزار شده است.
وی افزود: گفتمان‌های برگزار شده با موضوعاتی از جمله آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، اقتصادمقاومتی، رسانه و فضای مجازی، جنگ نرم، دین و زندگی، مهارت‌های زندگی، زن و خانواده در اسلام، پدیده‌های نوظهور و مبانی انقلاب اسلامی بوده که در مناطق شهری و روستایی در سطح استان برگزار شده است.
امیری تصریح کرد: بیشترین استقبال و حضور اقشار مختلف و علاقمند در گفتمان‌های دینی  در خصوص مباحث منحصر به آسیب‌شناسی اجتماعی، زن و خانواده در اسلام، دین و زندگی و عفاف و حجاب بوده است.
دبیر گفتمان‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: اثربخشی گفتمان‌های دینی در رفع شبهات مردم به‌ویژه جوانان بسیار مثبت است و در این راستا سعی شده که گفتمان‌های دینی با برنامه‌ریزی هدفمند و با تمرکز برای جوانان و نوجوانان در مدارس با همکاری آموزش و پرورش برگزار شود.
captcha