خانواده‌ها حساسیت خود را در قبال تربیت دینی فرزندان بالاتر ببرند
کد خبر: 3541848
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

خانواده‌ها حساسیت خود را در قبال تربیت دینی فرزندان بالاتر ببرند

گروه فرهنگی: رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: دشمن مرزهای اعتقادی و فرهنگی جوانان ما را نشانه رفته است و در این برهه حساس، خانواده‌ها باید حساسیت خود را در قبال تربیت دینی فرزندان بالاتر ببرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آران و بیدگل، حجت‌الاسلام سمیع‌الله مردان، رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل امروز یکشنبه 9 آبان در جمع کارکنان این اداره  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، گفت: بیان رشادت‌های شهید فهمیده، دانش آموزان را با فرهنگ مقاومت مأنوس می‌کند.
عضو شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با انتقاد از طرح مباحثی در خصوص حذف نام شهید فهمیده در کتب درسی خاطرنشان کرد: ادبیات مقاومت باید در کتب درسی نمود یابد و بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا دانش آموزان با جان فشانی‌های همسالان خود در حفظ و صیانت از کشور آشنا شوند.
حجت‌الاسلام مردان با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب برای دورکردن نسل جوان و نوجوان از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: دشمن مرزهای اعتقادی و فرهنگی جوانان ما را نشانه رفته است و در این برهه حساس، خانواده‌ها باید حساسیت خود را در قبال تربیت دینی فرزندان بالاتر ببرند.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: آشنایی با شخصیت شهدا و مطالعه وصیت نامه و سبک زندگی آنان، نسل جوانان را در مقابل جنگ نرم دشمنان مقاوم و استوار می‌سازد.
حجت‌الاسلام مردان، تشکیل بسیج دانش آموزی را از برکات جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیج دانش آموزی در رشد و تعالی و پرروش نیروهای ارزشی و انقلابی در سنگر علم و سازندگی برای مدیریت آینده کشور نقش بسزایی دارد.
وی شهید فهمیده را الگوی شایسته برای نسل سوم و چهارم انقلاب خواند و افزود: این قهرمان کوچک، می تواند به‌عنوان سرمشقی مناسب برای نوجوانان در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
هشتم آبان ۱۳۵۹ محمدحسین فهمیده، نوجوان بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به‌همین مناسبت، هشتم آبان‌ماه «روز نوجوان» و «روز بسیج دانش‌آموزی» نام‌گذاری شده است.
captcha