دانش‌آموزان با نگاه جهادی و تلاش مضاعف در عرصه علم‌آموزی بدرخشند
کد خبر: 3542606
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

دانش‌آموزان با نگاه جهادی و تلاش مضاعف در عرصه علم‌آموزی بدرخشند

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: یک دانش‌آموز بسیجی باید در کنار ایمان و اخلاق، به علم‌آموزی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد و با یک نگاه جهادی، تلاش مضاعف برای رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش داشته باشد و در این عرصه بدرخشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، صابر ماهانی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، در همایش بزرگداشت روز دانش‌آموز و هفته بسیج دانش‌آموزی که صبح امروز با حضور پدر و برادر شهید محمدحسین فهمیده، سالار قاسمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین، ابراهیمی مسئول بسیج دانش‌آموزی، حجت‌الاسلام انصاری معاونت فرهنگی آموزش‌وپرورش استان قزوین، فرماندهان و اعضای شورای واحدهای بسیج دانش‌آموزی در سالن اجتماعات شهدای جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: شهید فهمیده با درک درست و بینش بالای خود، کاری کرد که امام خمینی(ره)،  درباره وی فرمود«رهبر ما آن طفل 13 ساله‌ای است که نارنجک به خود بست و به زیر تانک رفت».
وی تصریح کرد: ساختن تمدن اسلامی نیازمند افرادی آگاه و بصیر است ازاین‌رو دانش‌آموزان باید به این اصل مهم توجه جدی داشته باشند.
ماهانی تربیت صحیح اسلامی خانواده را عاملی مهم برای ساخته‌شدن شهدا دانست و گفت: اولین شاخصه دانش‌آموز بسیجی، داشتن ایمان و تدین است که برای رسیدن به آن باید خانواده‌ها اهتمام جدی داشته باشند.
وی با اشاره به لزوم توجه جدی به علم‌آموزی در میان دانش‌آموزان تصریح کرد: یک دانش‌آموز بسیجی باید در کنار ایمان و اخلاق، به علم‌آموزی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد و با یک نگاه جهادی، تلاش مضاف برای رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش داشته باشد و در این عرصه بدرخشد.
 رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور تأکید کرد: دانش‌آموزان باید در کنار مجهز کردن خود به سلاح ایمان، آموزه‌های دینی و احکام الهی و پیاده کردن آن در زندگی خود باید به ارتقاء درجات علمی خود توجه جدی داشته باشند.   
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید درک درستی از انقلاب داشته باشند و به‌موقع حرکت لازم را انجام دهند تصریح کرد: دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور باید نسبت به مسائل مختلف روز جامعه و انقلاب آگاهی لازم را داشته و در هر زمان بهترین تصمیم را بگیرند.
این مقام مسئول بر حضور پررنگ در راهپیمایی 13 آبان ماه تأکید و ابراز کرد: این روز به‌عنوان روز استکبارستیزی نام‌گذاری شده که فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با شهید حسین فهمیده به‌عنوان رهبری کوچک است زیرا تنها کسی که امام به وی خطاب رهبر داد، حسین فهمیده بود.
 ماهانی در پایان عنوان کرد: امیدوارم دانش‌آموزان با بهره‌گیری از شهدای انقلاب و نظام همچون شهید حسین فهمیده در مقابل مسائل مختلف جامعه فهمیده عمل کنید و به‌عنوان سرباز ولایت در خدمت انقلاب و نظام باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۳
0
0
با داشتن تلاش در عرصه علم آموزی پیامدهای مثبت زیادی به همراه خواهد داشت
captcha