سرزمین راهیان نور، گنجی ناشناخته و کشف‌نشده است
کد خبر: 3542624
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
پدر شهید محمدحسین فهمیده:

سرزمین راهیان نور، گنجی ناشناخته و کشف‌نشده است

گروه اجتماعی: محمدتقی فهمیده با اشاره به نقش سفر راهیان نور گفت: دانش‌آموزان سفر راهیان نور را مغتنم شمارند؛ چرا که این سرزمین گنجی است که هنوز کشف نشده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، محمدتقی فهمیده، پدر شهید محمدحسین فهمیده پیش از ظهر امروز، 11 آبان‌ماه در  همایش بزرگداشت روز دانش‌آموز و هفته بسیج دانش‌آموزی که با حضور صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور،  در سالن اجتماعات شهدای جهاد کشاورزی برگزار شد، بابیان اینکه دانش‌آموزان باید خود را از همان سنین پایین برای آینده کشور آماده کنند اظهار کرد: والدین نقش بسیار مؤثر و سازنده‌ای برای مهیا کردن فرزندان خود برای آینده کشور دارند.
وی افزود: تحصیل و علم‌آموزی، اطاعت از والدین و اساتید، حذف دوستی‌ها و ارتباطات نامناسب و اهمیت دادن به نماز می‌تواند در پیشبرد و ارتقاء جایگاه دانش آموزان در عرصه‌های مختلف مفید و گامی رو به جلو در راه اسلام و انقلاب باشد.
پدر شهید فهمیده با اشاره به نقش سفر راهیان نور تصریح کرد: دانش آموزان سفر راهیان نور را مغتنم شمرده چرا که این سرزمین گنجی است که هنوز کشف نشده است.
‌وی بر لزوم تبعیت از ولایت‌فقیه تأکید کرد و گفت: دانش آموزان در پیروی از خط رهبری، ولایت و حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی قدم برداشته و ضمن حفظ هوشیاری برای تعالی بیشتر ایران اسلامی تلاش کنند.
فهمیده در پایان بیان کرد: برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ارزش‌های انقلاب باید همت بیشتری انجام شود و معلمان و والدین نیز با تکیه بر وصیت‌نامه‌های شهدا یاری‌رسان فرزندان و دانش آموزان خود باشند.
captcha