برگزاری 4 دوره جدید قرآنی ویژه خردسالان و نوجوانان در اهواز
کد خبر: 3544701
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

برگزاری 4 دوره جدید قرآنی ویژه خردسالان و نوجوانان در اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهار دوره قرآنی جدید ویژه خردسالان و نوجوانان 3 تا 15 ساله اهوازی از سوی جامعةالنور اهواز با هدف آموزش قرآن به زبان ساده به قرآن‌آموزان برگزار شده است.

منصوره ملتجی، مدیر مؤسسه قرآنی جامعةالنور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از آغاز 4 دوره قرآنی جدید در این دارالقرآن خبر داد و گفت: این دوره‌های قرآنی ویژه پسران و دختران 3 تا 15 سال است.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزش حفظ جزء 30 و روخوانی و روانخوانی ویژه پسران و حفظ جزء 1 قرآن کریم ویژه دختران 13 تا 15 سال است، افزود: دوره آموزش آیات و احادیث کوتاه ویژه خردسالان در قالب طرح آیه‌های مهربانی نیز در این دارالقرآن برگزار شده است.

ملتجی با اشاره به اینکه این دوره‌ها از هفته جاری آغاز شده‌اند و به مدت سه ماه ادامه خواهند یافت، افزود: این دوره‌های قرآنی به صورت دو جلسه در هفته و در قالب 30 ساعت آموزشی به قرآن‌آموزان ارائه خواهد شد.

مدیر جامعةالنور اهواز با اشاره به اینکه 70 قرآن‌آموز در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند، گفت: این دوره‌ها با هدف آموزش قرآن به زبان ساده به قرآن‌آموزان و تربیت میلیونی حفاظ قرآن کریم بنا به فرموده مقام معظم رهبری برگزار شده است.

وی همچنین از برپای بازارچه خوداشتغالی ویژه بانوان در این مؤسسه خبر داد و گفت: این بازارچه ویژه مادران قرآن‌آموزان مؤسسه است و سود حاصل از فروش محصولات به مادران تعلق می‌گیرد. در این بازارچه که با هدف خودکفایی خانواده‌ها و عمل به مبحث اقتصاد مقاومتی برگزار شده است، محصولات حجاب و عفاف تولید شده توسط مادران و غذاهای محلی نیز ارائه می‌شود. این نمایشگاه سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 20 در این مؤسسه دایر است.

captcha