راه‌اندازی کلاس‌های قرآنی کارشناسی ارشد در جامعةالقرآن دهدشت
کد خبر: 3546151
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

راه‌اندازی کلاس‌های قرآنی کارشناسی ارشد در جامعةالقرآن دهدشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر جامعةالقرآن خواهران دهدشت راه‌اندازی کلاس‌های قرآنی کارشناسی ارشد ویژه حافظان کل و حوزه‌های علمیه خواهران را از برنامه‌های اجرایی پیش رو در این جامعةالقرآن خواند.

منیژه قادر، مدیر جامعه‌القرآن خواهران دهدشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این جامعه القرآن واحد خواهران در رده‌های سنی 12 سال به بالا با حضور 4 نفر مربی از سال 87 راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه از زمان تاسیس جامعه‌القرآن تاکنون 9 نفر حافظ کل قرآن تربیت کرده، افزود: بیش از 200 نفردر بخش تجوید و بیش از 400 نفر در بخش روخوانی و روانخوانی تحویل جامعه دادیم.
رییس جامعه‌القرآن خواهران دهدشت کلاس‌های حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، تفسیر و احکام را از کلاس‌های اجرایی جامعه‌القرآن اعلام کرد.
قادر راه‌اندازی کلاس‌های قرآنی کارشناسی ارشد ویژه حافظان کل و حوزه‌های علمیه و هر فردی که در رشته علوم قرآنی یا فقه و حقوق تحصل کرده باشد و آموزش قرآن ویژه افراد بی سواد را از برنامه‌های آتی جامعه‌القرآن ذکر کرد.
وی نبود مکان را از مشکلات اصلی جامعه القرآن برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر در ساختمان قدیمی حوزه علمیه خواهران بدون پرداخت اجاره ساکن هستیم.
رییس جامعه‌القرآن خواهران دهدشت در ادامه اضافه کرد: دو سال پیش خیرانی بودند که به این مؤسسه کمک‌های مالی می‌کردند اما در حال حاضر خبری از خیر و کمک نیست، ضمن اینکه بازدید مسئولان از جامعه القرآن تنها به ارائه گزارش کار برای خویش منجر می‌شود و هیچ کمکی از سوی آنها نمی‌شود.
captcha