اهتمام حسینیه اعظم زنجان در برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن
کد خبر: 3548511
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
شهامی خبر داد:

اهتمام حسینیه اعظم زنجان در برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: در راستای تحقق تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور حسینیه اعظم زنجان اهتمام ویژه‌ای در برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن دارد.

مجتبی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، فعالان فرهنگی حسینیه اعظم زنجان بر آن شدند تا دوره‌های آموزش حفظ قرآن کریم را در این مسجد برگزار کنند.

شهامی با اشاره به این‌که فعالان قرآنی و فرهنگی این مسجد، در طول ماه‌های اخیر، اقدام به برگزاری جلسات هفتگی آموزش قرآن کرده‌اند، گفت: این جلسات به‌صورت متمرکز از سال‌های گذشته در مسجد حسینیه اعظم زنجان در حال برگزاری است.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به استقبال جوانان از دوره‌های حفظ قرآن حسینیه اعظم، تاکید کرد: حسن سلیمانی، حافظ برجسته قرآن کریم، مدرس این دوره‌های حفظ است.

شهامی تصریح کرد: این دوره‌ها به‌صورت ویژه برای آقایان برگزار می‌شود ولی به دلیل استقبال بانوان از این جلسات هفتگی، حضور آنان در کلاس‌های آموزش حفظ مسجد حسینیه اعظم زنجان نیز آزاد است.

وی با تأکید بر این‌که بیش از ۴۰ قرآن‌آموز در دوره‌های آموزش حفظ قرآن کریم حضور دارند، گفت: این دوره‌ها بیش از ۴ ماه است که در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود دوره‌های آموزش حفظ قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان، چهارشنبه هر هفته در شبستان حسینیه اعظم برگزار شده و فنون و روش‌های به ذهن سپردن آیات در آن آموزش داده می‌شود.

captcha