برگزاری 11 مسابقه قرآنی در حرم رضوی
کد خبر: 3548738
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
در دهه پایانی ماه صفر صورت می‌گیرد؛

برگزاری 11 مسابقه قرآنی در حرم رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، ابراز کرد: همزمان با ایام پایانی ماه صفر، 11 مسابقه قرآنی در حرم مطهر امام رضا(ع) ویژه گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، علی امینی‌گازار، مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری 11 مسابقه قرآنی در دهه پایانی ماه صفر در حرم رضوی خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر و رحلت رسول الله(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، مسابقات قرآنی متنوعی ویژه گروه‌های سنی مختلف به همت اداره علوم قرآنی و حدیث آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
وی به مسابقه قرآنی «مرسل» اشاره کرد و گفت: زائران با شرکت در این مسابقه قرآنی با آیات کلام الله وحی در مورد مرگ اولیاء الله به ویژه رسول اکرم(ع) آشنا خواهند شد.
امینی‌گازار با بیان اینکه مسابقه قرآنی «آفتاب طوس» ویژه کارکنان اداره مرکزی آستان قدس رضوی و «فرقان» ویژه محافل قرآنی بانوان تدارک دیده شده است، ابراز کرد: زائران کودک و نوجوان می‌توانند در این ایام حزن و اندوه در مسابقات قرآنی «فرشتگان آسمانی» و «از قرآن بپرس» شرکت کنند.
وی تصریح کرد: همچنین در ایام پایانی ماه صفر کارگاه و کلاس‌های متنوع قرآنی در شبستان قرآن و نهج‌البلاغه مسجد گوهرشاد حرم رضوی برگزار می‌شود که زائران علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این کلاس‌ها در مسابقه قرآنی «حریم نور» نیز شرکت کنند.
مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، «روشنای هدایت»، «شکوه هشتم»، «ذریه طیبه»، «مصباح الهدی» و «در محضر قرآن» را از دیگر مسابقات قرآنی دانست که در این ایام در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
امینی‌گازار اضافه کرد: زائران علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در مسابقات قرآنی در دو نوبت صبح و عصر به واحد محافل و مسابقات واقع در اتاق 17 دارالقرآن الکریم صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی مراجعه کنند.
captcha