حضور بیش از یکصد خردسال در دوره‌های جامعةالقرآن اهواز
کد خبر: 3551819
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

حضور بیش از یکصد خردسال در دوره‌های جامعةالقرآن اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیش از یکصد خردسال 4 تا 5 ساله در دوره‌های قرآنی جامعة‌القرآن واحد خردسالان اهواز که با هدف آشنایی خردسالان با آیات کوتاه و کاربردی در قرآن برگزار شده است، شرکت کرده‌اند.

عصمت ابوالحسنی، مدیر جامعه‌القرآن خردسالان اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با اشاره به اینکه دو دوره قرآنی ویژه نونهالان در این مؤسسه در حال برگزاری است، افزود: بیش از یکصد خردسال در این دوره‌ها در حال فراگیری علوم قرآنی هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 قرآن‌آموز در دو کلاس آموزش آیه‌ها و اشاره‌ها این مؤسسه شرکت کرده‌اند، افزود: دوره آیه‌ها و اشاره‌ها با هدف آموزش آیات کوتاه و کاربردی قرآن کریم همراه با اشاره به خردسالان 4 تا 5 ساله برگزار شده است، افزود: در این دوره هر هفته 3 آیه همراه با اشاره به این خردسالان آموزش داده می‌شود.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه در دوره شکوفایی این مؤسسه که ویژه خردسالان 4 تا 5 سال شهرستان اهواز است نیز 50 نفر شرکت کرده‌اند، افزود: در این دوره که به عنوان پیش‌دبستانی قرآنی فعالیت می‌کند، به خردسالان همزمان با آموزش‌های معمولی در پیش‌دبستانی‌ها، مباحث قرآنی نیز آموزش داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های این دوره به صورت روزانه در حال برگزاری است و تا خردادماه سال 96 ادامه خواهد یافت، افزود: در پایان این دوره‌ها به خردسالان گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

ابوالحسنی هدف از برگزاری این دوره‌ها را انجام کارهای روزمره خردسالان با استفاده از قرآن عنوان کرد.

captcha