گفتمان دینی در 140 مدرسه کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3552410
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

گفتمان دینی در 140 مدرسه کردستان اجرا می‌شود

گروه معارف: دبیر گفتمان‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اهمیت آموزش و رفع شبهات به صورت چهره به چهره و در قالب گفتمان‌های دینی گفت: طرح گفتمان‌های دینی در 140 مدرسه استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مسعود محمدی، دبیر گفتمان‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اینکه در هر مدرسه شش گفتمان دینی اجرا می‌شود، اظهار کرد: گفتمان‌های دینی در 140 مدرسه استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این گفتمان‌ها در مقاطع راهنمایی و دبیرستان و در مدارس دخترانه و پسرانه، افزود: از هر شش گفتمان مدرسه یک گفتمان ویژه والدین برگزار می‌شود چراکه والدین نقش اساسی در تربیت فرزندان دارند.

دبیر طرح گفتمان‌های دینی کردستان با اشاره به اینکه گفتمان‌های دینی براساس تفاهم نامه منعقده با آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اعلام کرد: این گفتمان‌ها به همت اساتید بومی در سطح مدارس استان برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدی با اعلام اینکه موضوع گفتمان‌های دینی امسال دین و زندگی، آسیب‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: هدف از برگزاری این گفتمان‌ها آشنایی دانش‌آموزان با آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با فرهنگ ناب اسلامی است.

captcha