برگزاری 100 گفتمان دینی تا پایان امسال در بروجرد/ 120 گفتمان برگزار شد
کد خبر: 3553243
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
جعفرپور خبر داد:

برگزاری 100 گفتمان دینی تا پایان امسال در بروجرد/ 120 گفتمان برگزار شد

گروه فرهنگی: رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری 120 گفتمان دینی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در بروجرد خبر داد و گفت: تا پایان سال 100 گفتمان دینی دیگر برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور،  رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد امروز، 22 آذرماه در رابطه با گفتمان‌های دینی از برگزاری 30 گفتمان دینی برای والدین دانش‌آموزان در این شهرستان خبرداد و گفت: دو هزار و 500 نفر از اولیای دانش‌آموزان بروجردی در این گفتمان‌ها شرکت کردند.
وی افزود: این گفتمان‌های دینی با موضوعات سواد رسانه‌ای، آسیب‌های اجتماعی، دین و زندگی  و آسیب‌های ماهواره برگزار شده است.
جعفری با اشاره به این‌که این گفتمان‌های دینی طی امسال برگزار شده است، نقش والدین در تربیت فرزندان را بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: با توجه به گسترش فضاهای مجازی و ماهواره‌ها تلاش شده تا عمده موضوعات گفتمان‌ها با آسیب‌های اجتماعی برگزار شود چرا که هر چه آگاهی خانواده‌ها از آسیب‌های ماهواره بیشتر شود می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کمتر کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد ادامه داد: همچنین 355 جلسه پرسش و پاسخ با موضوعات حجاب و عفاف، آسیب‌های ماهواره و سبک زندگی در دبیرستان‌های بروجرد برای دانش‌آموزان در ایام محرم و صفر برگزار شد.
وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 120 گفتمان دینی در بروجرد برگزار شده که از این تعداد 30 گفتمان ویژه والدین و 90 گفتمان برای دانش‌آموزان بوده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 100 گفتمان دینی دیگر برگزار شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به این که سال گذشته حدود 700 گفتمان در بروجرد برگزار شد، گفت: امسال به‌دلیل کمبود اعتبارات گفتمان‌های کمتری در بروجرد برگزار می‌شود.
captcha