اجرای 60 گفتمان دینی ویژه دهه فجر در شهرستان بانه
کد خبر: 3565155
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

اجرای 60 گفتمان دینی ویژه دهه فجر در شهرستان بانه

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: در دهه مبارک فجر علاوه بر اجرای سایر برنامه فرهنگی و قرآنی در این شهرستان 60 جلسه گفتمان دینی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسعلی منتظری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره تبلیغات اسلامی بانه با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان در نظر دارد 60 گفتمان دینی در سطح مدارس برگزار کند.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی بانه از قبل با برگزاری نشست‌هایی با رضا خضری، رئیس اداره آموزش و پرورش و محمد محمدزاده، معاون فرهنگی آموزش و پرورش و همچنین برگزاری جلسه هم‌اندیشی با اساتید گفتمان برگزار شده است و رایزنی‌ها و هم فکری‌های لازم و برنامه‌های اجرایی به مدارس اعلام شده است.

حجت‌الاسلام منتظری یادآور شد: بیشتر گفتمان‌ها ایام دهه فجر در سطح مدارس متوسطه اول و دوم با موضوعات انقلاب و اندیشه‌های امام راحل (ره) برگزار می‌شود. علاوه بر برگزاری گفتمان‌های مدارس 10 جلسه گفتمان دینی در دانشگاه ها و سایر ادارات شهرستان برگزار می‌شود.

captcha