برگزاری 150 گفتمان ویژه دانش‌آموزان و والدین در سنندج
کد خبر: 3567815
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

برگزاری 150 گفتمان ویژه دانش‌آموزان و والدین در سنندج

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری 150 گفتمان دانش‌آموزی و والدین در شهرستان سنندج تا پایان سال تحصیلی خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج به برگزاری 150 گفتمان دینی برای دانش‌آموزان و والدین آن‌ها در سطح مدارس این شهرستان در سال جاری اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 125 گفتمان برای دانش‌آموزی و 25 گفتمان برای والدین برگزار می‌شود، افزود: تاکنون از گفتمان‌های دینی 65 مورد برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: این گفتمان‌ها در دو بخش گفتمان‌های دانش‌آموزی و گفتمان والدین که هر دو بخش، با بستر دینی و در قالب موضوعات مختلفی از جمله تهدیدها و فرصت‌های رسانه مجازی، تعارض ارزش‌های خانواده و اجتماع و غیره برگزار شده است.

وی بیان کرد: اجرای گفتمان‌های دانش‌آموزی از سوی اداره تبلیغات اسلامی به ‌عنوان موفق‌ترین طرح در نوع خود و یک تعامل و ارتباط دوسویه میان مربی و مخاطب آن هم در فضایی آرام و صمیمانه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: در این گفتمان‌ها با بهره‌گیری از اساتید مجرب و کارآمد، با تعمق‌بخشی به معرفت دینی جوانان باعث تجهیز جبهه فرهنگی انقلاب در مقابله با جبهه معارض خواهد شد.

captcha