85 گفتمان دینی در شهرستان سقز اجرا شد
کد خبر: 3572108
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

85 گفتمان دینی در شهرستان سقز اجرا شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: ۸۵ گفتمان دینی با موضوعات دینی، اجتماعی طی پنج ماهه تحصیلی امسال در دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه سقز برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسللامی سقز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز و با هدف توسعه و تعمیق تربیت دینی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی راهنمایی ودبیرستانی واگاهی خانواده‌ها 85 گفتمان دینی در این شهرستان در پنج ماه سال تحصیلی جاری توسط روحانیون و اساتید بومی شهرستان سقز و با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این گفتمان‌ها با موضوعاتی همچون سواد رسانه‌ای، خانواده و رسانه‌های جدید، نماز، آسیب‌های اجتماعی و... فضای مجازی، دوست‌یابی، مهارت‌های زندگی، آداب پوشش، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و الگوی مصرف تاکنون برگزارشده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با بیان اینکه در این جلسات از روش‌های نوین آموزشی استفاده شده است، یادآور شد: در این جلسات به بیش از 700 سؤال و شبهه دانش‌آموزان و والدین پاسخ داده شده است.

captcha