قدرت نظامی ایران برای دشمنان تعجب برانگیز است
کد خبر: 3573823
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

قدرت نظامی ایران برای دشمنان تعجب برانگیز است

گروه فرهنگی: رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در دنیا قدرت دارد، مسلما یکی از این‌ها قدرت نظامی است و در واقع پایه و اساس آن مغزجوانان کشور است که در زمان جنگ و بعد از آن توانستندکارهای جالبی انجام دهند که برای دشمنان تعجب برانگیز است.

سید محمود مدرس هاشمی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان با اشاره به برگزاری  سومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان در این دانشگاه، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره، تکریم شهدای دانشجو است.
وی افزود: امسال شورای مرکزی کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه صنعتی اصفهان به این نتیجه رسیدند که علاوه بر موضوع تکریم شهدا، هدف دیگری را هم دنبال کنیم و آن آشنا کردن نسل جوان و دانشجوی امروز با دستاوردهای زمان دفاع مقدس و شهدای دانش‌آموز است و به همین دلیل مضمون اصلی کنگره امسال نقش دانشجو در دفاع مقدس انتخاب شده است.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان بیان کرد: به‌همین منظور یک نمایشگاه برای نشان دادن دستاوردهای دانشجویان در دفاع مقدس را راه‌اندازی کرده‌ایم که به نسل جوان امروز نشان دهیم، دانشجویان در زمان جنگ چه اقداماتی انجام داده‌اند که در زمان خود ابداعات جالبی بوده است و دانشجویان زمان ما هم می‌توانند ابداعات و اختراعاتی در این زمینه‌ها داشته باشند که بتوانند راهگشای مشکلات باشد.
مدرس هاشمی با بیان اینکه امروز دانشگاه پخته‌تر و با تجربه‌تر از قبل نسبت به پروژه‌های ابداعی دانشجویان (پروژه‌های نظامی و غیرنظامی ) عمل می‌کند، گفت: ما مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی را داریم که اگر دانشجویان ایده‌هایی داشته باشند،  مورد حمایت قرار می‌گیرند و اگر در طول حدود یک سال به جایی رسیدند که بتوانندمحصولی ارائه دهند، می‌توانند در مرکز رشد شهرک علمی تحقیقاتی مستقر در دانشگاه به کار خود ادامه دهند.
وی تصریح کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در دنیا قدرت دارد، مسلما یکی از این‌ها قدرت نظامی است و در واقع پایه و اساس آن مغزجوانان کشور است که در زمان جنگ و بعد از آن توانستندکارهای جالبی انجام دهند که برای دشمنان تعجب برانگیز بود، این مغزها و مغزافزارها هستند که در واقع می‌توانند پشتیبان امنیت جمهوری اسلامی باشند.
براساس این گزارش، سومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان عصر امروز دوشنبه 25 بهمن‌ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.
captcha