فعالیت 7 شعبه خردسالان جامعةالقرآن در اهواز
کد خبر: 3576355
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

فعالیت 7 شعبه خردسالان جامعةالقرآن در اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیش از هفتصد نونهال قرآن‌آموز در 7 شعبه خردسالان جامعةالقرآن اهواز در مناطق مختلف و دوره‌های مختلف در حال فراگیری علوم قرآنی هستند.

عصمت ابوالحسنی، مدیر واحد خردسالان جامعةالقرآن اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه جشن پایان دوره آموزش آیات کاربردی به نونهالان و مادران این دارالقرآن روز گذشته 2 اسفندماه برگزار شد، افزود: در این دوره بیش از 60 قرآن‌آموز و مادران قرآن‌آموز شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این دوره آیات کوتاه و کاربردی با موضوعات احترام به والدین، سلام کردن، غیبت و ... به همراه ترجمه و اشاره به قرآن‌آموزان آموزش داده شده است، افزود: فاطمه قائدی از مربیان این مؤسسه به قرآن‌آموزان این دوره آموزش می‌دهد. این دوره از آبان‌ماه برگزار شده است و در این مراسم به قرآن‌آموزان مدرک پایان دوره اعطا شد.

ابوالحسنی با بیان اینکه در کلانشهر اهواز 7 جامعةالقرآن واحد خردسالان در حال فعالیت است، افزود: بیش از 700 قرآن‌آموز در این مؤسسات در حال فعالیت هستند.

مدیر واحد خردسالان جامعةالقرآن اهواز گفت: شعبه‌های واحد خردسالان جامعه‌القرآن در مناطق عامری، 24 متری، زیباشهر، کیانشهر، گلستان و کوروش در حال فعالیت‌های هستند و قرآن‌آموزان در دوره‌های آیه‌ها و اشاره‌ها، حفظ موضوعی، حروف، روانخوانی، حفظ قرآن، تجوید و مفاهیم شرکت می‌کنند.

captcha