50 مبلغ به مناطق مختلف زنجان اعزام می‌شوند
کد خبر: 3576677
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
همزمان با ایام فاطمیه؛

50 مبلغ به مناطق مختلف زنجان اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: در ایام فاطمیه امسال 50 مبلغ با هدف ترویج سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) به مناطق مختلف شهرستان زنجان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: اعزام مبلغان یکی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی است که ترویج و تبلیغ سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) از اهداف این اعزام است.

وی از اعزام 50 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان زنجان به مناسبت ایام فاطمیه در سال جاری خبر داد و گفت: هدف از اعزام مبلغان رفع شبهات دینی مردم و همچنین پاسخگویی به آنها است که روحانیون اعزامی در ایام فاطمیه علاوه بر توجه به این مساله به تبیین و ترویج سبک و سیره زندگی فاطمی خواهند پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان‌های دینی یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده است، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته گفتمان‌های دینی شهرستان با موضوع زندگی حضرت زهرا (س) و تبیین سبک و سیره ایشان در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خسروی با تاکید بر اینکه برگزاری گفتمان‌های موضوعی موجب ارتقای سطح دینی، اعتقادی و ارزشی جوانان می‌شود، تصریح کرد: گفتمان‌هایی که برای گرامیداشت ایام فاطمیه در نظر گرفته شده‌اند برای سنین مختلف و اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و بانوان در نظر گرفته شده‌اند.

captcha