تغییر در زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن جامعةالقرآن خوزستان
کد خبر: 3577915
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

تغییر در زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن جامعةالقرآن خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: به دلیل همزمانی مسابقات قرآن جامعةالقرآن و مسابقات قرآن آموزش و پرورش استان خوزستان زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی جامعةالقرآن استان خوزستان از 13 به 19 اسفندماه موکول شد.

مهری اکبری، مدیر جامعةالقرآن بزرگسالان اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های گذشته مرحله استانی پنجمین دوره از مسابقات قرآن جامعةالقرآن استان خوزستان 13 اسفندماه برگزار خواهد شد، افزود: به دلیل همزمانی با مسابقات قرآنی آموزش و پرورش استان خوزستان به 19 اسفندماه موکول شد.

وی با بیان اینکه جامعةالقرآن بزرگسالان اهواز میزبان این مرحله از مسابقات است، افزود: این مسابقات در دو بخش زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار خواهد شد.

اکبری با اشاره با اینکه قرآن‌آموزان برتر مرحله شهرستانی مسابقات قرآن جامعةالقرآن در سراسر استان در این دو بخش و در رشته‌های حفظ اجزا 5 و 10 و 20 و کل قرآن کریم به همراه قرائت(ترتیل سوره نور) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، افزود: این مسابقات ویژه بانوان است.

مدیر جامعةالقرآن بزرگسالان اهواز با بیان اینکه 3 داور از جامعةالقرآن شهرستان های خرمشهر و آبادان و 3 داور از جامعةالقرآن اهواز در این مرحله از مسابقات با دبیرخانه اجرایی مسابقات همکاری خواهند کرد، افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از یکصد و 20 نفر از قرآن‌آموزان جامعةالقرآن‌های سراسر استان در این مرحله از مسابقات به رقابت با یکدیگر بپردازند.

وی گفت: نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد.

captcha