تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی؛ مهم‌ترین وظیفه بسیج دانش‌آموزی
کد خبر: 3588333
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی؛ مهم‌ترین وظیفه بسیج دانش‌آموزی

گروه فرهنگی: رئیس بسیج دانش‌آموزی سپاه استان البرز گفت: تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در حوزه اعتقاد، رفتار، اخلاق و بصیرت مهم‌ترین وظیفه بسیج دانش‌آموزی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، یدالله لک، رئیس بسیج دانش‌آموزی سپاه استان البرز، 20فروردین در آیین تودیع و معارفه رییس بسیج دانش آموزی ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس که در سالن شهید باهنر، برگزارشد، اظهارکرد: برای اجرای بهتر برنامه‌های فرهنگی ارتباط و همبستگی بین بسیج و آموزش و پرورش ضروری است.
وی افزود: بسیج ویژگی‌های منحصر به فردی مانند کار جمعی با روحیه جهادی توأم با خستگی‌ناپذیری، ایثار و نوآوری دارد که هرگز از آن جدا نمی‌شود.
این مسئول بیان کرد: 35 هزار شهید دانش‌آموز تقدیم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شده است و دانش‌آموزان ایرانی به سبب تلاش، خلاقیت و حضور پرشور سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند.
لک گفت: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور یکی از موثرترین و مقتدرترین فعالیت فرهنگی است و هیچ اقدام فرهنگی این چنین تاثیرگذار نبوده است.
رئیس بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز ابرازکرد: بسیج و آموزش و پرورش برای همکاری بیشتر در اجرای برنامه‌های آموزشی، اردویی و تربیتی می‌تواند گام بردارد.
این مسئول در پایان گفت: وظیفه اصلی بسیج دانش‌آموزی، مهندسی کردن دانش‌آموزان به سمت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های اعتقادات، رفتار، اخلاق و بصیرت و مجاهدت‌های به موقع است.

captcha