افتتاح خانه عالم مسجد چهارده معصوم(ع) شهر باغین
کد خبر: 3591086
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
میراحمدی خبر داد:

افتتاح خانه عالم مسجد چهارده معصوم(ع) شهر باغین

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان خانه عالم مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک قدس شهر باغین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس میراحمدی، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز چهارشنبه، 30 فروردین گفت: خانه عالم مسجد چهارده معصوم(ع) شهر باغین با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان، امام جمعه، اعضای شورای شهر باغین، شهردار و جمعی از خیرین این شهر افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام محیی الدینی، امام جمعه باغین ضمن خیرمقدم در خصوص وضعیت فرهنگی شهر باغین نکاتی را بیان کرد و از مدیرکل خواستار بودجه جهت کارهای فرهنگی شد.
در ادامه حسین‌زاده، عضو هیئت امنای مسجد چهارده معصوم(ع) ضمن ارائه گزارشی از ساخت و ساز این خانه عالم افزود: در حال حاضر این خانه عالم به مساحت ۲۵۰ متر است که ۱۰۰ متر آن در حال بهره برداری و مبلغی بالغ بر ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه شده است که از این مقدار ۲۱۰/۰۰۰/۰۰۰ آن را سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت کرده است.
حجت‌الاسلام مهدی عرب پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و قدردانی از تلاش وپشتکار امام جمعه این شهر به دو موضوع اشاره کرد و گفت: اول اینکه مساجد باید مردمی باشد و هزینه‌های آن را خیریان و مردم پرداخت کنند که این یک امر مبارکی است و دوم اینکه مردم در پرداخت وجوهات شرعی به دفتر امام جمعه شهر خود مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، طی در خواست مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان خانه عالم مسجد چهارده معصوم(ع) با دستان پدر شهید رضایی افتتاح شد.
منبع: تبلیغات اسلامی استان کرمان
captcha