راهیابی 11 برگزیده خوزستانی مسابقات جامعةالقرآن‌ به مرحله کشوری
کد خبر: 3605270
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

راهیابی 11 برگزیده خوزستانی مسابقات جامعةالقرآن‌ به مرحله کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی: 11 نفر از برگزیدگان مسابقات استانی جامعةالقرآن‌ در خوزستان به مرحله کشوری این رقابت قرآنی راه پیدا کردند.

مهری اکبری مدیر جامعة‌القرآن بزرگسالان اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم کشور هر ساله به منظور تقویت انگیزه و  روحیه قرآن‌آموزان مسابقاتی در سطح استانی و کشوری در رشته‌های حفظ و قرائت برگزار می‌کند. مرحله استانی این دوره جامعة‌القرآن 19 اسفندماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر جهت اعزام به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شده‌اند، گفت: از استان خوزستان فاطمه بحرانی حافظ 5 جزء و مهدیه داوودی حافظ 10 جزء از آبادان به مرحله کشوری راه پیدا کردند. از خرمشهر سمیره شریفی حافظ 5 جزء و فاطمه آذین حافظ 10 جزء در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مدیر جامعة‌القرآن بزرگسالان اهواز ادامه داد: همچنین ایمان عبدسیدی حافظ 20 جزء، زینب عفری حافظ کل قرآن، زینب آبرون حافظ کل و طاهره صالحی 10 جزء، امینه پرورش در بخش مربیان، منا دغلاوی حافظ 10 جزء در بخش معلولان از اهواز در این مسابقات شرکت می‌کنند. زینب خزعلی‌زاده نیز از شوش در رشته ترتیل به این مرحله راه پیدا کرده است.

اکبری با بیان اینکه بیش از 80 نفر در مرحله استانی این مسابقات شرکت کردند، گفت: مرحله کشوری مسابقات جامعةالقرآن‌ کشور سوم و چهارم مرداد در سمنان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، جامعه‌القرآن الکریم کشور در استان خوزستان در شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان، شوش، رامهرمز، ایذه و رامهرمز نمایندگی دارد.

نفرات برتر مسابقات کشوری در رشته حفظ کل و حفظ بیست جزء  مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان به عنوان نماینده جامعة‌القرآن الکریم به مسابقات کشوری اوقاف و امور خیریه معرفی می‌شوند.
captcha