ویژه‌ برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان برای لیالی قدر
کد خبر: 3609776
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

ویژه‌ برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان برای لیالی قدر

گروه اجتماعی: صدا و سیمای مرکز زنجان امسال نیز با فرا رسیدن لیالی قدر تلاش می‌کند با پخش ویژه برنامه‌های مختلف در شب‌های قدر حال و هوای معنوی خاصی را در شب نزول قرآن، برای بینندگان و شنوندگان خود فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، در این راستا رسانه استانی با بسیج همه امکانات و نیروهای خود مراسمات باشکوه شب‌های قدر را از چهار نقطه استان به صورت زنده پوشش خواهد داد.

شبکه استانی اشراق امسال در اولین شب از لیالی قدر، ویژه برنامه خود را از مسجد جامع زنجان با سخرانی آیت‌الله حسینی زنجانی به روی آنتن خواهد برد. در شب‌های نوزدهم و بیست و سوم از این لیالی نورانی و بابرکت نیز مراسم با شکوه که هر سال با سخنرانی آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار می‌شود به صورت زنده پخش خواهد شد.

زمان شروع این ویژه برنامه‌ها پس از خبر ساعت 23 بوده و تا 2 بامداد نیز ادامه خواهد داشت. تهیه‌کننده این ویژه برنامه‌ها فریدون قدیری است. برای پوشش این مراسم پرفیض امکانات مختلف فنی از قبیل واحد دو دستگاه سیار تلویزیونی، واحد SNG و ... بهره‌گیری خواهد شد.

رادیو زنجان نیز با سه ویژه‌برنامه 180 دقیقه‌ای در شب نوزدهم از مسجد فاطمة‌الزهرای خدابنده، شب بیست ‌و یکم از مسجد جامع خرم‌دره و شب بیست ‌و سوم ماه رمضان از امام‌زاده حضرت سید ابراهیم (ع) ویژه برنامه های لیالی قدر را به صورن زنده پوشش خواهد داد. تهیه‌کنندگی ویژه برنامه‌های رادیو نیز بر عهده خانم‌ها فاطمه بیات و شیوا مرادی با پوشش کامل مراسم سخنرانی، تلاوت قرآن، مداحی و دعای جوشن کبیر و قرآن از ساعت 23 تا 2 بامداد همراه شنوندگان مومن و روزه‌دار خواهد بود.

سایر برنامه‌های روتین مرکز در حوزه‌های سیما و صدا نیز با پرداختن به موضوع شب‌های قدر، اهمیت این شب‌های گران‌قدر، لحظه‌های معنوی را برای روزه‌داران رقم خواهند زد.

captcha