حضور 8 خوزستانی در مسابقات قرآن جامعةالقرآن‌‌های کشور
کد خبر: 3617185
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

حضور 8 خوزستانی در مسابقات قرآن جامعةالقرآن‌‌های کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر جامعة‌القرآن بزرگسالان اهواز گفت: 8 برگزیده جامعةالقرآن‌‌های استان خوزستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن جامعةالقرآن‌های کشور راه یافته‌اند.

مهری اکبری مدیر جامعة‌القرآن بزرگسالان اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام خبر اعزام برگزیدگان مسابقات استانی جامعةالقرآن‌ در خوزستان به مرحله کشوری گفت: نفرات اول در هر بخش شامل نوجوانان، جوانان، مربیان و معلولان به این مرحله از مسابقات که به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

وی توضیح داد: پیش از این قرار بود تعداد بیشتری از برگزیدگان به مرحله کشوری اعزام شوند که به دلیل محدودیت امکانات اعزام به جز در رشته حفظ کل و اهواز که میزبان مرحله استانی مسابقات بود، به رتبه‌های اول در هر بخش محدود شد.

اکبری اظهار کرد: فاطمه بهرامی حافظ ۵ جزء نوجوانان از آبادان، مهدیه داوودی حافظ ۱۰ جزء نوجوانان از آبادان، فاطمه آذین حافظ ۱۰ جزء جوانان از خرمشهر، طاهره صالحی حافظ ۱۰ جزء جوانان از اهواز، زینب آبرون و زینب عفری حافظان کل قرآن از اهواز، امینه پرورش در بخش مربیان و منا دغلاوی حافظ ۱۰ جزء در بخش معلولان از اهواز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ نفر در مرحله استانی این مسابقات که در اسفندماه برگزار شد، شرکت کردند، گفت: مرحله کشوری مسابقات جامعةالقرآن‌ کشور سوم و چهارم مرداد در سمنان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، جامعه‌القرآن الکریم کشور در استان خوزستان در شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان، شوش، رامهرمز، ایذه و رامهرمز نمایندگی دارد.

captcha