حسینیه اعظم زنجان میزبان چهلمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف
کد خبر: 3629391
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
جنتی خبر داد:

حسینیه اعظم زنجان میزبان چهلمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 25 مردادماه سال جاری حسینیه اعظم زنجان میزبان مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان اظهار کرد: اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در میان مردم به‌ویژه جوانان به گونه‌ای است که می‌توان از آن برای گرایش جوانان به سوی قرآن و عترت استفاده کرد که این ظرفیت اثرات موثری در جامعه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جنتی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به‌ عنوان متولی عالی‌ترین سطح مسابقات قرآنی در کشور است، تصریح کرد: مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم اذان و دعاخوانی روز چهارشنبه ۲۵مرداد به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه بیش از 200 نفر در بخش‌های مختلف مرحله استانی این دور از مسابقات حضور خواند داشت، گفت: آئین افتتاحیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم اذان و دعاخوانی ساعت 8 صبح و آئین اختتامیه نیز ساعت 18 خواهد بود.

حجت‌الاسلام جنتی با تاکید بر اینکه در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور این مسابقات در استان زنجان بر گزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات از داوران مطرح کشوری دعوت شده است و مرحله کشوری این دور از مسابقات از ۱۱الی ۲۴ شهریورماه به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

captcha