دوره آموزشی «اشراق» ویژه مربیان جلسات قرآن دزفول آغاز شد
کد خبر: 3629622
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

دوره آموزشی «اشراق» ویژه مربیان جلسات قرآن دزفول آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزاری دوره مقدماتی تربیت مربی «اشراق» ویژه مربیان و مسئولان جلسات قرآن مساجد دزفول از روز گذشته 21 مرداد آغاز شد و تا روز 24 این ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، دوره مقدماتی «اشراق» با همکاری کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول و‌ موسسه علامه مخبردزفولی روز گذشته 21 مردادماه در دزفول برگزار شد.


این دوره تربیت مربی که ویژه مسئولان و مربیان جلسات قرآن و حلقه‌های صالحین برگزار شد، به مدت 4 روز و تا سه‌شنبه 24 مرداد ادامه دارد.

در روز اول دوره که محسن ریاضی کارشناس علوم قرآن و حدیث تدریس آن را به عهده داشت، در دو کلاس یک ساعته شیوه ارتباط با مخاطب نونهال و نوجوان و برخی اقتضائات این سنین آموزش داده شد.


مفاهیم و کلید فهم قرآن، مهدویت، امام شناسی، آسیب‌شناسی تهاجم فرهنگی و فضای مجازی و مهارت ارتباط با نوجوان از دیگر موضوعات دوره مقدماتی اشراق است.

گفتنی است؛ بیش از یکصدوبیست نفر، در بخش اول دوره که در سالن جلسات کتابخانه علامه مخبر تشکیل شد، حضور یافتند. دوره تکمیلی اشراق نیز به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ شهریورماه در تهران با حضور استادان کشوری برگزار خواهد شد.

captcha