برگزاری همایش توانمندسازی مدیران مدارس جامعه القرآن سراسر کشور
کد خبر: 3630252
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

برگزاری همایش توانمندسازی مدیران مدارس جامعه القرآن سراسر کشور

گروه فعالیت‏های قرآنی: با حضور ۱۳۰ نفر از مدیران مدارس جامعه القرآن از سراسر کشور همایش توانمندسازی مدیران مدارس موسسه در ساختمان مرکزی موسسه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) ازقم، همایش مدیران و نمایندگان جامعه القرآن کریم و اهل البیت(ع) در سه گروه براساس جدول استانی و در بازه دو روزه از روز یکشنبه ۲۲ مرداد تا  پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه جاری با شرکت بیش از۱۳۰ نفر از مدیران  و نمایندگان حقوقی مدارس جامعه القرآن از سراسر کشور در حال برگزاری است.
کارشناس قرآنی ستاد مدارس  با بیان اینکه این همایش در سه گروه و در بازه زمانی دو روز برای گروه های مدیران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با برگزاری مراسم افتتاحیه، کلاس‌های آموزشی پیش‌بینی شده در مدت دو روز با عناوین مختلف و نیاز سنجی صورت گرفته برگزار می‌شود.
آزادیان به اهداف برگزاری همایش اشاره کرد و گفت : رسیدن به بینش مشترک با هدف ارتقای مدیریت آموزشی ، توجیه مدیران و نمایندگان حقوقی در زمینه های قرآنی ،  آموزشی ، پرورشی ، مالی و اداری را از اهداف این همایش عنوان کرد.
وی اضافه کرد: ارتقای آموزش تحصیلی ،  بررسی عملکرد مدیران در سال گذشته تحصیلی ، ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران و ..از دیگر اهداف برگزاری همایش ستاد امور مدارس موسسه است.
کارشناس قرآنی ستاد مدارس نیز با بیان اینکه مدیران باید بدانند که موسسه دقیقا از آنها چه می خواهند و انتظاراتشان چیست، اظهار داشت: باید ابزار، امکانات، منابع، اطلاعات و سایر ملزومات خوب کارکردن را برای مدیران فراهم و در اختیار شان قرار داد.
آزادیان با اشاره به تجلیل ازمدیران نمونه گفت: مدیران نمونه ای که طی سال تحصیلی ۹۵-۹۶  انتخاب شده اند طی مراسمی و با حضور حجت الاسلام و المسلیمن طباطبایی مدیر موسسه مورد تقدیر قرارخواهند گرفت.
captcha