نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان نیازمند عزمی جدی است
کد خبر: 3632272
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان نیازمند عزمی جدی است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت: نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان و به دور از تجملات نیازمند عزمی جدی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام روز گذشته، 28 مردادماه در نشست گفتمان دینی با موضوع ازدواج آسان که در مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار شد، عنوان کرد: الگو گرفتن از بزرگانی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) در ازدواجی آسان و تغییر در سبک زندگی بسیار تاثیرگذار است.
وی در ادامه افزود: خانواده‌ها باید بستر لازم برای ازدواج آسان،به موقع و پایدار جوانان را فراهم کرده و جوانان نیز با الگوگیری از زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) برای تشکیل زندگی شیرین بکوشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام خاطر نشان کرد: خانواده شایسته خانواده‌ای است که صبر و شکیبایی در زندگی مشترک را به فرزندان خود بیاموزند و به آن‌ها گوشزد کنند که برای دستیابی به بسیاری از خواسته‌ها باید تلاش کنند و اینگونه نیست که از ابتدای زندگی همه امکانات برای آن‌ها فراهم باشد.
حجت‌الاسلام نعمتی‌پور در پایان تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان و به دور از تجملات نیازمند عزمی جدی بوده و مهم‌ترین راه رسیدن به این امر تقویت باورهای دینی و مذهبی در این خصوص است.
captcha