مربیان و نماینده حقوقی جامعة‌القرآن زنجان تجلیل شدند
کد خبر: 3632874
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
در همایش کشوری مدیران مدارس جامعةالقرآن الکریم؛

مربیان و نماینده حقوقی جامعة‌القرآن زنجان تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی دو ویژه‌برنامه کشوری، مدیران مدارس و نماینده حقوقی جامعةالقرآن الکریم استان زنجان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از روابط عمومی موسسه جامعة‌القرآن شعبه خواهران شهرستان زنجان، اختتامیه همایش کشوری مدیران مدارس وابسته به جامعةالقرآن الکریم ۲۵ مردادماه با حضور حجت الاسلام سید محمدمهدی طباطبایی، مدیر جامعه القرآن، قدسیه طباطبایی معاونت اجرایی موسسه، مسئولان ستاد مدارس و مدیران مدارس جامعه القرآن در ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.

این همایش که هر سال قبل از آغاز سال تحصیلی در قم تشکیل می‌شود با هدف ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی مدارس قرآنی و تبادل نظر میان مدیران مدارس قرآنی در این خصوص برگزار می‌شود، طی ۴ روز از تاریخ ۲۲ مردادماه با حضور ۱۳۰ مدیر مدرسه از مقطع پیش‌د‌بستانی تا متوسطه نوبت اول و دوم در سالن همایش‌های موسسه برگزار شد.

ارائه مباحث قرآنی مدارس توسط کارشناسان قرآنی، مباحث آموزشی و سرفصل‌‌های آموزش و پرورش توسط کارشناسان آموزشی و ارائه مباحث مالی و اداری توسط کارشناسان امور اداره مالی در این همایش بررسی شید.

همچنین در این همایش کمیسیون تبادل تجربیات در راستای ارتقای آموزشی و فرهنگی مدارس برگزار و نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شده در این کمسیون‌ها به ستاد مدارس ارائه ودر طی سال تحصیلی به عنوان آیین‌نامه به مدارس ابلاغ خواهد شد.

یادآور می‌شود، در اختتامیه این همایش از مدیران نمونه سال تحصیلی ۹۵-۹۶ معصومه آقامیری و مینا جزءپیری و اعظم حاتمی و رابطین قرآنی نمونه فاطمه نادری و زهرا حاج‌خان‌میرزایی از استان زنجان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین همایش یک روزه نمایندگان حقوقی مدارس در۲۶ مردادماه در ساختمان مرکزی موسسه با هدف آشنایی نمایندگان حقوقی با آیین‌نامه‌های مالی،اجرایی، اداری و شرح وظایف نمایندگان برگزار شد.

در این همایش شرکت کنندگان با حضور در کمسیون‌های تخصصی به طرح موضوعات و مشکلات و راه حل برای رفع آن پیشنهاداتی ارائه کردند و برنامه‌های مطرح شده در کمسیون‌ها به صورت آیین‌نامه پس از بحث و بررسی در جلسات ستاد مدارس به مدارس ابلاغ خواهد شد.

یادآور می‌شود در اختتامیه این همایش از نمایندگان نمونه پنج استان تجلیل و قدردانی شد که مهری خدیری نیز به عنوان نماینده حقوقی استان زنجان جزء نفرات برگزیده و نمونه کشوری معرفی و تجلیل شد.

captcha