ثبت وقف جهت ساخت دارالقرآن «گنجینه نور» در باشت
کد خبر: 3641011
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

ثبت وقف جهت ساخت دارالقرآن «گنجینه نور» در باشت

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از ثبت وقف جهت ساخت دارالقرآن گنجینه نور و خانه عالم در زمین 180 متری در باشت خبر داد.

سیدرضا منصوری، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از ثبت وقف جهت ساخت دارالقرآن گنجینه نور و خانه عالم در زمین 180 متری در باشت خبر داد.
وی واقف این زمین وقفی را کریم گنجی اعلام کرد و افزود: ارزش زمین بیش از 100 میلیون تومان است و برای ساخت دارالقرآن و خانه عالم بیش از 400 میلیون تومان نیاز است.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: مؤسسه کوثر و حراء و دیگر خیرین در ساخت موقوفه مشارکت دارند.
منصوری در بخش دیگری از اظهارات خویش از همکاری و مشارکت استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر و فارس در برقراری یک موکب در مرز شلمچه همزمان با اربعین حسینی امسال خبر داد و اضافه کرد: این موکب طی سال گذشته با همکاری استان‌های یزد، خوزستان، مازندران و اصفهان در مرز چذابه مستقر بوده است.
وی استقبال از این موکب را در سال گذشته بسیار مطلوب برشمرد و عنوان کرد: هیچ‌گونه مشکلی از لحاظ امکانات، تجهیزات و... نداشته‌ایم.
captcha