1540 گفتمان دینی در سطح مدارس کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3642239
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

1540 گفتمان دینی در سطح مدارس کردستان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری یک هزار و 540 گفتمان دینی در سطح مدارس این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری یک هزار و 540 گفتمان دینی در سطح مدارس این استان خبر داد و اظهار کرد: این گفتمان‌ها با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش در سطح مدارس استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی، ترویج آموزه های دینی این گفتمان ها و پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری گفتمان های دینی در استان کردستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: امسال گفتمان های دینی در سطح 308 مدرسه برگزار و در هر مدرسه پنج گفتمان دینی اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: موضوعات گفتمان‌های دینی در سال جاری بیشتر حول محور آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی است و از اساتید بومی و در صورت نیاز اساتید اعزامی در این گفتمان‌ها استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام کرمی اعلام کرد: امسال تبلیغات اسلامی کردستان در راستای اجرای برنامه های خود سعی دارد که حاشیه شهر و مناطق روستایی را در اولویت فعالیت‌های دینی و فرهنگی خود قرار دهد و براین اساس گفتمان‌های دینی نیز در حاشیه شهرها و مناطق آسیب‌پذیر اجرا می‌شود.

وی در پایان اجرای طرح گفتمان‌های دینی طرحی موفق و اثرگذار در این استان دانست و یادآور شد: طرح گفتمان‌های دینی ویژه والدین و دانش‌آموزان در سطح مدارس استان هر ساله اجرا می‌شود.

captcha