برگزاری مسابقه عكس «نماز ظهر عاشورا» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3646679
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

برگزاری مسابقه عكس «نماز ظهر عاشورا» در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقه عكس «نماز ظهر عاشورا» در استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: مسابقه بزرگ عكس «نماز ظهر عاشورا» به مناسبت بزرگداشت حماسه عاشورای حسینی و گرامیداشت اوج و شكوه این حماسه كه در نماز ظهر امام حسین (علیه السلام) و یاران با وفایش تجلی یافت، برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا حسینی مساجد، هیئت ها و تکایای محله محور مسابقه بزرگ عكس «نماز ظهر عاشورا» است.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: مسابقه بزرگ عكس «نماز ظهر عاشورا» به منظور پرداخت هنرمندانه به این رویداد مهم و تاثیر گذار در قالب مسابقه عكس در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
حجت‌الاسلام کریمی، ثبت عکس در اپلیکیشن قرار 17 به نام عکاس، اهدای کمک هزینه مشهد مقدس به عکس پر بازدید و بارگزاری عکس به انتخاب خود هنرمند در صفحه شخصی خود را از موارد مسابقه بزرگ عكس «نماز ظهر عاشورا» عنوان کرد.
وی آخرین مهلت ارسال تصاویر را 15 محرم الحرام عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir مراجعه کنند.

captcha