عضویت 102 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در بسیج
کد خبر: 3657473
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

عضویت 102 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در بسیج

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از عضویت 102 هزار نفر از جمعیت 152 هزار نفری دانش‌آموزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدلطیف ارجمند، رئیس بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد امروز، ششم آبان‌ماه در نشست خبری هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: تهدیدات جنگ نرم باورها و ارزش‌های ما را مورد هجمه قرار داده است که باید با همدلی این نقشه‌ها و تهدیدات را خنثی کنیم.
وی با اشاره به حضور 500 هزار دانش‌آموز در هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: 36 هزار دانش‌آموز در جنگ به شهادت رسیدند که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد 464 شهید است.
رئیس بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از نرم‌افزار اندروید و غبارروبی گلزار شهدا و افتتاح پایگاه سایبری دانش‌آموزی و سخنرانی دانش‌آموزان پیش از خطبه‌های نماز جمعه را از جمله برنامه‌های اجرایی هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد.
ارجمند برگزاری اجلاسیه دانش‌آموزان و اعزام دانش‌آموزان بسیجی به این اجلاسیه و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور را از سایر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.
وی بیان کرد: تا پایان سال، بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در قالب راهیان نور از مناطق مختلف عملیاتی در جنوب کشور بازدید می‌کنند.
رئیس بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت 16 پایگاه‌ حوزه مقاومت در سطح استان، عنوان کرد: جامعه هدف بسیج از پایه چهارم ابتدایی محسوب می‌شوند که از جمعیت 152 هزار نفری دانش‌آموزان 102 هزار نفر عضو بسیج هستند.
ارجمند یادآور شد: 51 هزار نفر از جمعیت عضو بسیج را پسران و 49 درصد را دختران تشکیل می‌دهند.
وی اضافه کرد: روز اول با نام دانش‌آموز بسیجی اخلاق و پایداری، روز دوم با نام دانش آموز بسیجی ایثار و شهادت، روز سوم با نام دانش آموز بسیجی خلاقیت و نوآوری، روز چهارم با نام دانش آموز بسیجی بصیرت و ولایت‌مداری، روز پنجم با نام دانش آموز بسیجی شجاعت و آرمان‌خواهی، روز ششم با نام دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی و روز هفتم با نام مقاومت و استکبارستیزی نام‌گذاری شده است.
captcha