بسیج دانش‌آموزی حاصل یک فرهنگ است
کد خبر: 3658315
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

بسیج دانش‌آموزی حاصل یک فرهنگ است

گروه فرهنگی: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: بسیج دانش‌آموزی حاصل یک فرهنگ است فرهنگی که طبق فرموده امام خمینی(ره) اگر در جامعه حکمفرما شود بی‌شک بسیاری از مشکلات انسان‌ها را حل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، مصطفی خزاعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، دوشنبه 8 آبان‌ماه در دومین کنگره شهدای دانش‌آموز با محوریت شهید محمد حسین فهمیده و شهدای استان همدان، اظهار کرد: یقیناً شهادت یک راه وصل به خداست چرا که فی سبیل الله همان مسیر الهی و خدایی است.
وی افزود: همانگونه که سجده بر خاک و ایستادن در برابر خداوند در نماز عشق نیازمند طهارت جسم است وصول به شهادت نیز مقدماتی دارد چرا که هر کسی شایستگی ورود به این وادی را نخواهد داشت.
خزاعی اضافه کرد: کلیدی‌ترین و مهمترین مقدمه وصل به پروردگار، اخلاص است که شهدای عزیز با اخلاص در این مسیر قدم نهاده و به اوج کمال و معرفت دست یافتند و سپس به دیدار معبود خود شتافتند.
وی با بیان اینکه تمام واژه‌ها و ارزش‌های والا در بسیج فرهنگ سازی شده است گفت: بسیج تنها تبلور یک شخص نیست بلکه تبلور یک فرهنگ است و فرد بسیجی بداند که باید تمام ویژگی‌های والای انسانی را با خود حمل کند تا بتواند به عنوان یک الگو برای دیگران مطرح باشد.
خزاعی با اشاره به اینکه شهدای ما در هر پست و مقامی که بودند بسیجی و روحیه بسیجی داشتند ابراز کرد: امیدواریم خداوند در قیامت ما را با بسیجیان مخلص محشور بگرداند.
captcha