برگزاری 225 گفتمان ویژه دانش‌آموزان و والدین در سنندج
کد خبر: 3665286
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

برگزاری 225 گفتمان ویژه دانش‌آموزان و والدین در سنندج

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری 225 گفتمان دانش‌آموزی و والدین در شهرستان سنندج تا پایان سال تحصیلی خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری 245 گفتمان دانش‌آموزی و والدین در شهرستان سنندج تا پایان سال تحصیلی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 180گفتمان برای دانش‌آموزی و 45 گفتمان برای والدین برگزار می‌شود، افزود: تاکنون از گفتمان‌های دینی 43 مورد برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: این گفتمان‌ها در دو بخش گفتمان‌های دانش‌آموزی و گفتمان والدین که هر دو بخش، با بستر دینی و در قالب موضوعات مختلفی از جمله تهدیدها و فرصت‌های رسانه مجازی، تعارض ارزش‌های خانواده و اجتماع و غیره برگزار شده است.

وی بیان کرد: اجرای گفتمان‌های دانش‌آموزی از سوی اداره تبلیغات اسلامی به ‌عنوان موفق‌ترین طرح در نوع خود و یک تعامل و ارتباط دوسویه میان مربی و مخاطب آن هم در فضایی آرام و صمیمانه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: در این گفتمان‌ها با بهره‌گیری از اساتید مجرب و کارآمد، با تعمق‌بخشی به معرفت دینی جوانان باعث تجهیز جبهه فرهنگی انقلاب در مقابله با جبهه معارض خواهد شد.

captcha