برگزاری بیش از 8 عنوان برنامه توسط بسیج دانش آموزی همدان
کد خبر: 3667100
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
همزمان با هفته بسیج؛

برگزاری بیش از 8 عنوان برنامه توسط بسیج دانش آموزی همدان

گروه اجتماعی: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان عنوان کرد: همزمان با هفته بسیج، سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان اجرای 8 عنوان برنامه را در دستور کار خود دارد.

مرتضی سیاوشی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که به دستان معمار توانای انقلاب اسلامی امام خمینی غرس شد
وی افزود: بسیج در ساحت مردم عزیز مفتخر به خدمت‌گذاری است و این یک شعار نیست چرا که این واقعیت در عرصه‌های مختلف به اثبات رسیده است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اضافه کرد: بسیج متعلق به دلدادگان راه خدا است و افرادی که توانسته‌اند در طول تاریخ این انقلاب درخشان آنگونه که قرآن و خداوند متعال فرموده بدرخشند.
سیاوشی گفت: همزمان با هفته بسیج، سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان اجرای 8 عنوان برنامه را در دستور کار خود دارد که از این می‌توان به برگزاری نشست‌های فرهنگی و اجتماعی با موضوعات مختلف از جمله سبک زندگی اسلامی اشاره کرد.
وی عنوان کرد: عطر افشانی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، اردوی یک روزه دانش آموزان نخبه استان و پنجم آذر ماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همزمان با سراسر کشور، تجمع دانش آموزان بسیجی استان انجام خواهد گرفت.


captcha