هفته وحدت بزرگداشت همزیستی مسالمت‌آمیز برادران دینی در کناریکدیگر است
کد خبر: 3669753
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

هفته وحدت بزرگداشت همزیستی مسالمت‌آمیز برادران دینی در کناریکدیگر است

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هفته وحدت بزرگداشت همزیستی مسالمت‌آمیز برادران دینی در کناریکدیگر است، گفت: هفته وحدت باعث خواهد شد تا دشمنان اسلام از دسترسی به هستی جهان اسلام بازمانده و نسبت به تفرقه‌افکنی ناامید شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی، مدیرکل تبیلغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هفته وحدت بزرگداشت همزیستی مسالمت‌آمیز برادران دینی در کناریکدیگر است، گفت: هفته وحدت باعث خواهد شد دشمنان اسلام از دسترسی به هستی جهان اسلام بازمانده و نسبت به تفرقه‌افکنی ناامید شوند.
وی افزود: این بزرگداشت باعث خواهد شد تا دشمنان اسلام نسبت به تفرقه‌افکنی بین مسلمین ناامید شوند و از سوی دیگر مسلمانان را به یک ید واحد تبدیل کند.
حجت‌الاسلام قبادی اظهار کرد: مسلمانان باید با توجه به ضرورت امروز جهان اسلام که همان وحدت است از اختلافات پرهیز کنند و بر اشتراکات خود بیفزایند و تمرکز کنند تا نقشه دشمنان نقش برآب شود.
مدیرکل تبیلغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اعلام این هفته از سوی امام‌خمینی(ره) برای آن بود تا اختلافات جزئی مثل تاریخ تولد پیامبر اکرم(ص) که در نظر اهل تسنن در روزی و از منظر تشیع در تاریخ دیگری است را فراموش کنند تا دستاویزی برای دشمنان اسلام و مسلمین نباشد.

captcha